‘Gençlerin kendilerini geliştirmeleri kıymetlidir’
Yenişehir Şişecam Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, hazırladıkları okul dergisi kapsamında Kaymakam Ümit Altay ile röportaj gerçekleştirdi.
Okul Müdürü, öğretmenler ve öğrencilerin katılımıyla Kaymakamlık makamında gerçekleştirilen ziyarette öğrenciler, eğitim hayatı, kariyer planlaması, kamu hizmeti anlayışı ve gençlere yönelik tavsiyeler üzerine sorular yöneltti. Kaymakam Altay, öğrencilerle samimi bir sohbet gerçekleştirerek tecrübelerini paylaştı. Öğrencilerin hazırladığı okul dergisinin önemine değinen Kaymakam Altay, gençlerin sosyal, kültürel ve akademik alanlarda kendilerini geliştirmelerinin kıymetli olduğunu ifade ederek çalışmalarda emeği geçen öğretmen ve öğrencilere teşekkür etti.