
Yenişehir Belediye Başkanı Ercan Özel de etkinliğe katılarak gençlerin heyecanına ve coşkusuna ortak oldu. Şenlik kapsamında öğrencilerle voleybol oynayıp, düzenlenen turnuvalarda dereceye giren gençlere madalyaları, takımlara ise kupalarını takdim edildi. Başkan Özel, “Gençlerimizin sürekli yanında olduk. Bundan sonrada olmaya devam edeceğiz. Enerjileri, samimiyetleri ve neşeleriyle bugünü daha da anlamlı kılan tüm öğrencilerimize; başta okul müdürümüz Prof. Dr. Nazmi İzli olmak üzere, organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.